Naša usluga podrške poslovnim korisnicima dostupna je jednokratno (po pojedinačnom problemu - "on call") ili pretplatom na našu uslugu podrške (mjesečni paušal). Pretplata na našu uslugu omogućava Vam da se bezbrižno fokusirate na svoj posao, a mi preuzimamo odgovornost i brigu za nesmetano funkcioniranje Vašeg informatičkog sistema.
RJEŠAVANJE PROBLEMA PO PRIJAVI
(bez ugovornog održavanja)
- Terenska intervencija
- Udaljena podrška
- Telefonska podrška
Idealno rješenje za mikro firme ili one koji nemaju potrebe za čestom IT podrškom.
Isto tako možemo Vam trenutno pomoći ukoliko je Vaš trenutni IT sektor prebukiran zahtjevima korisnika ili nedostupan.
AKTIVNA PODRŠKA I ODRŽAVANJE
(ugovorno održavanje)
- Terenska intervencija
- Udaljena podrška
- Telefonska podrška
Cjelokupno rješenje gdje se u potpunosti brinemo za Vaš sistem ili samo jedan dio sistema.
Najćešće namjenjeno firmama gdje je potrebno nadzirati i ažurirati servise na mjesečnoj osnovi (računari, serveri, aplikacije, sistemi za arhiviranje i backup podataka, email servisi).
Tu pristupamo individualno - prema potrebama klijenta nudimo najbolju opciju održavanja.
Cijena za ovaj vid održavanja na mjesečnoj osnovi ovisi o broju računara i drugih uređaja koje je potrebno održavati kako bi vaš sistem bio u funkciji (serveri, routeri, printeri itd).
