Nezadovoljni ste proizvodom  kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Kupac ima pravo na prigovor ili reklamaciju za proizvode kupljene putem web shopa procomp.ba u zakonskom roku prema Zakonu o zaštiti potrošača. Obrazac za prigovor/reklamaciju potrošača dostupan je OVDJE.

Prigovor ili reklamacija se može ostvariti popunjavanjem Obrasca dostupnog na linku gore te slanjem  na email adresu [email protected] Povrat se vrši tako da, nakon zaprimljenog e-maila sa popunjenim obrazcem za reklamciju, naša služba za korisnike šalje kurira brze pošte na vašu adresu. Troškove dostave reklamiranog proizvoda snosi ProComp d.o.o.

Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom dokumentacijom, uključujući račun i ovjerenu garanciju (ukoliko je proizvod pod garancijom) koja je potrebna kod reklamacije.

Posebno naglašavamo da proizvod po preuzimanju od strane dostavne službe obavezno pregledate kako bismo mogli reagirati odmah ukoliko je došlo do oštećenja u transportu i sl. Ukoliko je došlo do oštećenja tokom dostave proizvod odmah vratite kuriru brze pošte kako bismo u što kraćem roku dostavili novi zamjenski proizvod.

Vi ćete biti odgovorni za sve troškove vraćanja robe, kao i za samu robu dok ne dođe u naše skladište. Preporučujemo da sačuvate poštansku potvrdu koju ćete dobiti prilikom povratka robe kao dokaz.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate, pošaljete obrazac za prigovor/reklamaciju potrošača koji je dostupan OVDJE i onda slijedite navedene korake:

Pošaljite nam obrazac za prigovor/reklamaciju potrošača na e-mail [email protected], il nam se javite telefonski na 032 465-805, putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:    
·         može li se proizvod zamjeniti za novi,
·         može li se za proizvod vratiti novac,    
·         ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.   

Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ukoliko je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

ProComp d.o.o. se obvezuje u roku od 7 dana pisanim putem odgovoriti na prigovor, odnosno reklamaciju kupca.

Ukoliko se ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na kućnu adresu kupca.

Ukoliko se ustanovi da je reklamacija pravovaljana, ProComp d.o.o. se kupcu obavezuje zamijeniti proizvod za istovjetni bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos za koji je proizvod kupljen.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.